موضع بحرین درباره توافق ایران و آمریکا

عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین از امضای یادداشت‌ تفاهم میان ایران و آمریکا استقبال کرد.


وزیر امور خارجه بحرین در جریان نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده در منامه گفت: از تلاش‌هایی که به امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران منجر شد، استقبال می‌کنیم.


وی افزود: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس چشم‌انتظار فصل جدیدی هستند که بر پایه احترام به حاکمیت کشورها و حفاظت از مسیرهای دریایی بنا شده باشد. 




 

Source Article from https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-62/4278604-%D9%85%D9%88%D8%B6%D8%B9-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7