اینفانتینو: اگر مجبورم می‌شدم، با اتوبوس به ایران می‌رفتم و تیم ملی را به جام جهانی می‌آوردم +فیلم

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا گفت: ‌خوشحالم که ایران در جام جهانی حضور دارد. امروز آنها شرکت‌کننده هستند.


وی اظهار داشت: اگر مجبورم می‌شدم، با اتوبوس به ایران می‌رفتم و تیم ملی را به جام جهانی می‌آوردم.


Source Article from https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-62/4275763-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%88-%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D8%A8%D9%88%D8%B1%D9%85-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%A8%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%85-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85