قالیباف به تهران بازگشت

محمدباقر قالیباف پس از سفر کوتاه به باکو و سخنرانی در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، راهی تهران شد.


در این سفر، رئیس مجلس در اجلاس PUIC سخنرانی داشت و همچنین در حاشیه اجلاس، با الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.


 

Source Article from https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-62/4278508-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%AA