وزیر جنگ آمریکا: از آتش‌بس برای تقویت اطلاعات و به‌روزرسانی اهداف در ایران استفاده کردیم/ موقعیت ما را در عرصه دیپلماتیک بهبود خواهد یافت

«پیت هگست» وزیر جنگ ایالات متحده ادعا کرد که واشنگتن از فرصت آتش‌بس برای ارتقای توان اطلاعاتی و به‌روزرسانی بانک اهداف خود در ایران استفاده کرده است.


وبگاه العربی الجدید نوشت: وی در اظهاراتی که به‌صورت فوری منتشر شد، افزود: «فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) امشب شاهد فعالیت‌های گسترده و فشرده‌ای خواهد بود».


وزیر جنگ آمریکا همچنین مدعی شد: «حملات امشب در ایران، منافع نظامی ما را تقویت کرده و موقعیت ما را در عرصه دیپلماتیک بهبود خواهد بخشید».

Source Article from https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-62/4275791-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%A8%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D9%85%D9%88%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%B5%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D9%BE%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA