خداحافظی جواد خیابانی از صداوسیما با بغض +فیلم

جواد خیابانی که سال ۱۳۶۹ وارد سازمان صداوسیما شد و سال‌ها در شبکه سه و شبکه ورزش به عنوان گزارشگر و مجری فعالیت کرد از پایان همکاری رسمی خود با صداوسیما خبر داد.


این لحظه برای او به‌شدت احساسی بود؛ تا جایی که در بخشی از صحبت‌هایش بغض کرد و برای جلوگیری از گریه، چند بار سعی کرد خود را کنترل کند.


Source Article from https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-62/4275770-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%BA%D8%B6-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85