جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا گفت: خوشحالم که ایران در جام جهانی حضور دارد. امروز آنها شرکتکننده هستند.
وی اظهار داشت: اگر مجبورم میشدم، با اتوبوس به ایران میرفتم و تیم ملی را به جام جهانی میآوردم.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا گفت: خوشحالم که ایران در جام جهانی حضور دارد. امروز آنها شرکتکننده هستند.
وی اظهار داشت: اگر مجبورم میشدم، با اتوبوس به ایران میرفتم و تیم ملی را به جام جهانی میآوردم.