ما از جنگیدن با بازنده ها نمیترسیم. همین الان هم تابوت های آمریکایی بسیار بیشتر از آن چیزی است که ترامپ میگوید و بیشتر هم خواهد شد. چرا که جنگ این بار، حتی به منطقه هم محدود نخواهد شد.
خواهیم دید چه میشود!
ما از جنگیدن با بازنده ها نمیترسیم. همین الان هم تابوت های آمریکایی بسیار بیشتر از آن چیزی است که ترامپ میگوید و بیشتر هم خواهد شد. چرا که جنگ این بار، حتی به منطقه هم محدود نخواهد شد.
خواهیم دید چه میشود!