ابراهیم عزیزی: از جنگیدن با بازنده ها نمی‌ترسیم/ خواهیم دید چه می‌شود

ما از جنگیدن با بازنده ها نمی‌ترسیم. همین الان هم تابوت های آمریکایی بسیار بیشتر از آن چیزی است که ترامپ می‌گوید و بیشتر هم خواهد شد. چرا که جنگ این بار، حتی به منطقه هم محدود نخواهد شد.


خواهیم دید چه می‌شود!

Source Article from https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-62/4275771-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B9%D8%B2%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF