هر واکسن کرونا که در دسترس بود حتماً بزنید!

وی با بیان اینکه بهترین راه پیشگیری، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است، به واکسن‌های موجود کرونا اشاره کرد و افزود: همه واکسن‌ها خوب هستند و از مرگ و میر، جلوگیری و شدت بیماری را کم می‌کنند و در این پیک جدید شاهد‌یم که آنها که واکسینه شدند، مصونیت بیشتری دارند.


رئیس انجمن ویروس‌شناسی ایران به همه توصیه کرد‌ هر واکسنی که در دسترس بود، حتماً بزنند و خاطرنشان کرد: آنها که مبتلا شدند و بهبود یافتند، تا دو ماه واکسن نزنند.


وی با بیان اینکه ابتلای کودکان به سویه جدید هم کمتر است مگر اینکه بیماری زمینه‌ای داشته باشند، گفت: مردم باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.


بستری‌های مبتلا به کرونا در گلستان از ۱۴۰۰تَن گذشت


‌عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز با بیان اینکه ‌در شبانه روز گذشته، ۱۹بیمار جدید در استان بستری شدند، افزود: در حال حاضر یک‌هزار و ۴۱۴بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۱۵۵نفر از آنها تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و ۵۲نفر هم به ونتیلاتور متصلند.


وی با اشاره به واکسیناسیون بدون وقفه در استان از همه خواست که برای بهتر شدن اوضاع و حفظ سلامتی و جان خود و عزیزانشان، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

Source Article from https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-3785260